eBankNet
Logo
KOMUNIKAT
Szanowni Klienci,
Prosimy zwracać szczególną uwagę na anormalne zachowanie się komputera podczas korzystania z bankowości elektronicznej. Niewłaściwe zachowanie się komputera może wynikać z przestarzałej wersji przeglądarki internetowej, z ustawień komputera lub też z powodu zawirusowania stacji komputerowej.
Zainfekowanie komputera wirusem może skutkować następującymy objawami:
- otrzymaniem wiadomości SMS z kodem jednorazowym wysłanej do Klienta, który nie wykonywał czynności wymagających potwierdzenia takim kodem,
- komunikatem "Proszę czekać" po podaniu loginu i hasła podczas logowania do systemu,
O zaistaniałych problemach prosimy informować Bank na dedykowany adres email: ebank@bsmilicz.com.pl lub nr telefonu: 713843634.

Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://e24.bsmilicz.com.pl"
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe